SlideShow

Isnin, 11 April 2011

Khamis, 7 April 2011

Gua Tujukan lagu DERITA by OKID buat arwah adik Saiful Syazani Saiful..


+powered by youtube+




gua tujukan lagu ni buat arwah adik Saiful Syazani Saiful yang meninggal dunia akibat
di pukul oleh cikgu yang gila...
bangang, dulu nak interview bonzer, tak dapat...
jadi cikgu pon cikgu la... janji leh pukul orang...
ngan budak boley la la tunjuk garang...
nak pukul orang yang tak melawan boley la...
tunjuk la kuat kat orang yang sepatutnya...
gua rasa lepas ni pihak yang berwajib kena la pantau cikgu yang berkelayakan,
kena buat post mortem... ahakz...
xleh amek sebarang orang nak jadi cikgu...
zaman gua pon ada cikgu garang, tapi xdak la sampai bunuh murid... kejam... kejam...
agak2 la kalu nak didik murid sekalipon... ape, die xder anak ke satu hari nanti??
awak tu di amanahkan oleh mak bapak arwah, untuk mendidik, bukan pukul beb... sampai mati lak tu... ayark... ape citer beb??
gua pon panas baran gak, tapi tengok la saper yang kita nak pukul...
kalu budak tak melawan, tak tergamak gua nak pukul sampai mati... renung2kan... selamat beramal... chow...
gua tuju lagu ni buat pendera sekalian... renungkan lah... harap beliau dapat pengadilan yang sepatutnya...





DERITA by okid..

Buka mata dan lihatlah..
Insan kecil yang tak berdosa
Jadi mainan dan hinaan semua
Manusia tiada berpedoman...

Apakah salah mereka
Menjadi mangsa yang terbiar..
Dia disiksa tanpa rasa simpati
Hanya melihat darah merah mengalir ke bumi...

Chorus:

Sengsara kan terasa...
Di sepanjang hayatnya...
Tangisan tak bersuara
Insan yang sekecil tu... Merasa
Peritnya derita....
Ditanggung jua...

Mengapa dia disiksa
Hingga lesu tak bermaya
Haruskah kita menyaksikan
Penderitaan pada mereka

Apa nasib mereka jika ini masih terjadi
Kita sama sama membantu
Melindungi hidup mereka..

Mereka perlukan perhatian
Bukan penyiksaan yang diminta
Berikan kasih dan belaian mesramu
Moga diberi petunjuk dan hidayah yang sejati...


mau lagu ni? klik SINI

Selasa, 5 April 2011

VIDEO KLIP - Khalifah - Mungkinkah Jadi Nyata


+powered by youtube+



Dalam diam hatiku berkata
Kau wanita cinta ku pertama
Hadir kasihmu penuh bermakna
Mungkinkah jadi nyata..

Dalam diam hatiku berkata
Kau yang satu antara berjuta
Bergetar rasanya dalam jiwa
Mungkinkah jadi nyata..

Hadirnya kasih datangnya sendiri
Walau ku di uji ku tetap di sini
Cintamu sejati engkau bidadari
Seribu tahun lagi
Kau tetap ku nanti..

Cintamu sejati engkau bidadari
Seribu tahun lagi kau tetap ku nanti
Kasihmu sejati engkau bidadari
Seribu tahun lagi
Kau tetap ku nanti..

Mungkinkah, adakah
Engkau ku miliki
Hadirlah, nyatalah
Atau ku bermimpi..



mau lagu ni? klik kat SINI

Ahad, 3 April 2011

SORY GENG... SIBUK AR...


Sorry geng... gua sibuk ar lepas baek demam ni...
mintak maaf sebab x sempat nak buat aper2 posting terbaru... gua bizi ar... ahakz...
lepas baek demam jer 4 ari gua kene keje dari 0600 sampai 2400... ahakz... perghhhh...
x sompat nak buat aper... balek umah jer, terus gua bobom... sampai lebam mate gua... sedar2 jer, dah gaji, dah masuk bulan 4... ahakz
sory geng... k la... nanti kita jumpa lagi ar... adios amigos berambus... ahakz... yeah yerrggghhh..

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Recent Visitors

Mencari Sesuatu