SlideShow

Rabu, 20 Jun 2012

1st Album 30 cent - Serasi Bersama (2012)



So, arini gua nak kita kongsi bersama sebuah album baru... 1st album diorang ni... ermmm... gua 1st time jmpa... tengah belek2 kat kedai cd tu, gua jmpa album ni... tak pernah dengar pon album diorang ni... Main sebat jer...  ahakz...

Line up diorang.. Mat Yep selaku vokalis, Hilmy gitaris, Farid pemain bass dan Azfa drummer...
Ermm... pernah dengar ker?? Ntah ar... Tak perasan lak gua.. Ahakz...

Album ni ada 8 buah lagu... ahakz, terselit lak 1 lagu raya... hehehehehe...
Album diorang ni, gua rasa tak rugi gak nak beli... tapi, gua bagi 3 bintang ar... boley la kalu nak layan... Ahakz...

Kita ushar lagu kat album diorang ni... Lagu diorang ni semua agak catchy... Gua suka lagu kat trek 1, 30sen, ngan trek nombo 2... Yuna dan gitarnya... paling ggua suka lagu kat trek nombo 4... Tikam Belakang.. lagu ni ada bunyi rock sket... ahakz,... Luorang try la dengar dulu... gua rasa okie kot?? ahakz...





Penerbit Eksekutif | Mohammad Farid Hamdan
Penerbit                  | 30 Cent
Studio Rakaman     | RADC Studio
Juru Audio              | 30 Cent
Konsep kulit Album | Nilza
Fotografi                 | Nilza
Studio Fotografi      | IdeasComm Studio
Promosi                   | FC Enterprise
Pengurusan Artis     | AF Entertainment
Pemuzik Undangan | Rosli Ahmad (Piano)
                                 | Dzul (Keyboard)


1. 30 Sen Lirik Farid
2. Yuna & Gitarnya Lagu Faridzul Lirik Farid
3. Serasi Bersama Lagu Faridzul Lirik Farid
4. Tikam Belakang Lagu Faridzul Lirik Farid
5. Chai Chai Chai Lagu Faridzul Lirik Farid
6. Aiman Lagu Faridzul Lirik Farid
7. Jom Raya Kampung Lagu Rosli Ahmad Lirik Farid
8. Tunggang Jangang Tunggang Langgang feat Black  Lagu Faridzul Lirik Farid/ Schumie



Tiada ulasan:

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu