SlideShow

Selasa, 1 Disember 2015

Gegar Vaganza 2015 Minggu ke 7

Dengan Tema Rockdut.. & artis membuat persembahan...
Yeah... Dengan artis jemputan Bandi Amuk membuka tirai dengan lagu Akar Dan Bumi... Suasana menjadi "panas"... heheheheheh

Persembahan pertama, Ezad dengan lagu NAKAL dari GIGI, mendapat pujian juri... pada gua persembahan bersemangat, tapi pancit... Pembukaan tetap bertenaga... Azian Mazuan Safuan menyanyikan lagu Farid Hardja ft Lucky Resha, INI RINDU pun pada gua agak ok, takde cacatnya..
Artis otai, Nassier Wahab, dengan lagu CAMELLIA 2 nyanyian asal Ebiet G Ade, pada gua credit harus diberikan, bukan penyanyi rock, tapi berjaya menyanyikan lagu ni ala-ala rock dengan baik...
Wow, persembahan ke-empat ni dari Haiza dengan lagu KOPI DANGDUT nyanyian asal Fahmy Shahab, gua rasa persembahan paling baik untuk malam ni... membawa lagu dengan arragement yang agak unik, ada rock, ada dangdut, ada rap, gua rasa memang terbaik...yeaahh... Lagu lain, Achong yang menyanyikan HILANG NALURI dari Once "tersingkir" tapi imunity digunakan pada malam itu, menyebabkan beliau terselamat... Siti Nordiana meneruskan persembahan SECANGKIR MADU MERAH gua rasa agak baik...sebagai penyanyi bukan dangdut, credit juga harus diberikan.. Persembahan penutup dari Farahdiya dengan lagu ENTER SANDMAN dari metallica sungguh bertenaga... 5 bintang untuk penutup...

7 penyanyi akan ke persembahan minggu ke 8 atau minggu separuh akhir minggu depan...

1. Siti Nordiana - Mengapa - Nicky Astria
2. Haiza - Flora Cinta - Min Malik
3. Ezad - Tiada Lagi Kidungmu - Lefthanded
4. Nassier Wahab - Biar Putih Tulang - Dinamik
5. Farahdiya - Ku Kunci Cinta Ku Di Dalam Hatimu- Ramlah Ram
6. Azian Mazuan Safuan - Sedalam Mana Cintamu - Safura

1 ulasan:

Nadratul Syazwana berkata...

Dah minggu ke7 tapi tak pernah lagi tengok Gegar Vaganza ni walau sekali huhu T_T

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu