SlideShow

Khamis, 17 Mac 2011

PREVIEW ALBUM JINBARA- SHING KUANG (2003)

JINBARA LAGI... pergghhh gua minat giler ngan diorang ni... sedap suara yabang dol... ahakz..
album ke 2 diorang ngan yabang... gua tak pernah miss beli album diorang...
ermmm...

edaran : NAR records sdn bhd - Gilbert , Ali & Sam
reka bentuk album : Rizal ismail @ Reka Unique
DTP : Farouq A'Fero & Teng
Jurukamera : migo
NAR Records Team : Pn Fatimah (CEO) , Mokhtaza Ahmad (GM)
Eksekutif A & R : Musaradhi
Pengurus Promosi : Man Toba
NAR Promosi Team : Asri Ismail , Mahadhir , Ezwin Haida & Noraishah
Jurutera Rakaman : Jig , Omie & Arif @ Nova Studio
Mixing & Balancing : Jig , J.W & Arif
Jurutera Mastering : Faizal Ghazali @ Synchrosound
Tajuk : Shing Kuang
Album : Jinbara
Penerbit : Andi Rahman & J.W
Studio Rakaman : Nova Studio
Studio Mastering : Syncrosound

01 Kita kawan lagu & lirik andi rahman
02 Nak Tanya? laguBold akin lirik andi rahman
03 Menggenggam Bara lagu lagu akin lirik andi rahman
04 Shing Kuang lagu & lirik andi rahman
05 Topeng-Topeng lagu cepot lirik andi rahman
06 Sudah-Sudahlah lagu cepot lirik yabang
07 Bara Timur Tengah lagu cepot lirik Yabang
08 Mantoi lagu cepot lirik andi rahman
09 Suatu Rasa lagu ajeed lirik baizura
10 Jingga Lagi lagu yabang lirik nur jinbara
11 Outro

Ermmmm... gua suka semua lagu dalam album ni... Gua bagi 5 bintang ar... TerabaIk dari DioRang ar... Yeah Yearrggghhhh... Rock oooo...


gua Tuju lagu di trek pertama untuk luorang semua...

KITA KAwan...

Kau Tersenyum, Mengenyit Mata..
Petir Berdentum, rasa di dada..
Kau berkaata cinta siapa?..
Kau buat aku, berasa-berasa-berasa
Serba salah...

Jangan tercucuk mawar berduri..
Kecoh sseronok kita bermimpi..
kau berkata kawan sahaja...
kita berjalan, jalan-jalan-jalan...
sebagai teman...

Ku melihat sungguh tergoda,
kilat bertabur menyilau mata..
Aku tak tahu cinta siapa?
Tanya aku, tak tahu-tak tahu--tak tahu
Cinta siapa?..

Di lubuk hati..
Di cinta, bercinta, kepayang, melanda, siapa?..
membakar, membara, menyala..

Kita kawan..
Di cinta, bercinta, siapa..
antara kita... (membakar, membara, menyala...)


mau lagu ni? klik kat SINI

Tiada ulasan:

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu