SlideShow

Selasa, 17 Julai 2012

Allah the Almighty - Opick



+powered by youtube+
**ihsan dari AjQari gua amek dari youtube... thanks..
ermm.... lagi 4 ari ek nak puasa?ahakz... gua menanti ngan penuh sabar...gua tujukan lagu ni buat luorang semua... Segala puji bagi Allah, khaliq yang mencipta muka bumi ni... Ermmm... gua masih bernafas untuk tahun yang ke 30 gua sambut Ramadhan..Terima kasih Ya Allah... Moga di panjangkan usia kita pada bulan Ramadhan ni, di murahkan rejeki kita... amin... 


Allah Maha Besar
Dengan segala keagungan milik-Mu
Allah Maha Besar
Segala puji Untuk-Mu

Bayi yang lahir 
Nyawa yang hilang
Setiap insan semua tlah dituliskan
Burung yang terbang
Ikan berenang karena Allah

Tiada satupun tak terencana 
Daun yang jatuh dan hujan yang turun
Setiap musibah dan kematian tlah dituliskan

Allah Sang Maha Pencipta 
tak satupun kekurangan
Allah yang Maha Besar
Segala puji untuk-Mu

mau lagu ni dalam Mp3?? leh klik kat SINI

Tiada ulasan:

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu