SlideShow

Isnin, 2 Ogos 2010

SAIFUL MI2

Cerita ni takde kene mengena ngan album sape-sape...Ni cuma selingan jer aka gosip liar beb...
shhhhh!!
hehehe... Anda kenal ngan sapa ni? Aduh, ambil gambar dalam keretapi lak tu, kantoi...
Gua takder aper2 komel dol, cuma gua nak pesal jer, biarpun kubur kita lain2, tapi gua tak sanggup tengok anak cucu Adam ni sesat... nabi tak ngaku umat dol...Gua nak pesan, sedap dol jadi laki ni, jangan la kita ubah aper yang telah Maha Pencipta dah cipta... sesungguhnya segala ciptaanNya tak sia2.. cukup Sempurna... Buat apa nak Tukar-tukar? gua ingatkan jer.. jangan cakap gua tak pesan ek? Adiosss... Yeah Yearghhh...


" Bagi saya ia langsung tidak masuk akal, lebih-lebih lagi saya lelaki tulen dan tidak mengamal seks luar tabii "

huuhuhuh... mukakakaka...

1 ulasan:

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Recent Visitors

Mencari Sesuatu