SlideShow

Rabu, 4 Ogos 2010

SIAPA MABOK ATAS PENTAS DOL?

Siapa artis ni dol? Ada desas desus mengatakan beliau mabuk di atas pentas ketika diundang nyanyi dalam satu majlis di Dewan Wawasan Jitra. Beliau datang ke Jitra, duduk di Hotel Botani (sebelumnya merupakan Kompleks Pejabat Daerah Kubang Pasu) dan beliau yang sudah lama tidak nyanyi dan tidak mendapat sebarang undangan kelihatan macam orang mabuk, cakapannya meleret-leret. Malam tu dia berada di atas pentas seperti orang mabuk, dengan cakapan yang entah apa-apa, sehingga menyebabkan pergerakannya di atas pentas terpaksa diambil alih oleh orang lain yang turut sama diundang pada malam itu. Kalau dibiarkan mungkin tingkah lakunya akan merosakkan majlis tersebut...
saper beliau ni ar? Gua pon taktau la... Tapi gua rasa gua kenal la, tapi buat-buat taak kenal.. Maleh nak bukak aib beliau... gambar kat atas pun gua amek candid.... bila cuci, negatif jadi macam yang di atas.. biasa la, camera cap ayam dol...
Gua taknak komen aper-aper, tapi gua nak ingat kan la, kubur kata mari, apartment kata pergi...
Nyampah.. adiosss... Yeah Yearggghhhh....

Tiada ulasan:

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu