SlideShow

Jumaat, 10 Ogos 2012

MemujaMu - ST12


+powered by youtube+



10 malam terakhir dah ek?? Ermmm... dah nak hampir ke penghujung Ramadhan dah ek??
Ermmm... Seronok ader, sedih pon ade... Terus terang gua katakan, gua ada gak perasaan sedih...
ye la, Ramadhan ni banyak ajar gua... Gua banyak belajar supaya penyabar, banyak belajar kurangkan kemarahan gua... Di bulan mulia ni, gua panjangkan kesyukuran gua pada Nya...
Yeah... meh layan lagu ni meh... Jom gi seberang jap... Layan...

Lupa lak... macam biasa, gua cilok video ni kat youtube kepunyaan j4noko.. thanks bro...


Bila ku lihat bintang
Semua begitu indah
Terbentang di langit

Jika ku lihat bulan
Sungguh begitu indah
Membentang di langit
Semua apa yang ku lihat
Hanya Tuhan yang bisa
Menciptakan semua
* Tuhan memberi keindahan
Yang terindah
Seisi langit dan bumi ciptaanMu Tuhan
Reff:
Biarkan aku berada di sini
Biar ku tahan laju angin
Ajarkan aku bersujud padaMu
Ajarkan aku untuk hiduo
Tiada tuhan selain Allah
Allahu Akbar Allah Maha Besar
Ijinkan aku bersujud padaMu
Ku agungkan kebesaranMu
Repeat *
Repeat reff [2x]


mau lagu ni dalam mp3?/ jom klik kat SINI

Tiada ulasan:

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu