SlideShow

Ahad, 26 Ogos 2012

Preview Album MOJO 2012



Mood raya lagi ni.. Yieehaaa... Mojo... Band projek ni... Line up?/ gua rasa luorang kenal kot??
Menampilkan Aweera selaku vokalis... Denny selaku pemain gitar..
Edry synthesizer dan Johar sebgai drummer... Mereka menampilkan genre Synth rock.. Gua rasa untuk memiliki EP diorang ni agak berbaloi... Ep diorang ni pon untuk memperkenalkan band diorang ni sebelum album penuh diorang menyusul.. yieehaaa...
Lagu di trek pertama ni gua rasa luorang dah tau, dah selalu dengar kat radio... berhantu..pergghhh... gua suka lagu ni... Trek ke 2 ni agak rancak, catchy... macam blues pon ader gak... Masuk jer trek ke 3, agak sedap lagu ni... macam bunyi bigpipe pada intro nya.. Ala, macam "rowdy roddy piper's" dalam wwe tue... Ada macam muzik dari Scotland... Maafkan Aku dalam trek ke 4 ni, kita masuk mood slow... Rileks jer...
Gua suka lagu ni...
Gua rekemen luorang beli Ep ni.. tak rugi.. Yeah, rock ooo....

meh dengar preview diorang...


+powered by youtube+

Gua amek preview ni kat youtube, pinjam kat bunkboyz.. Thanks bro...

1. Andai Ku Bercinta Lagi (ciptaan Edry Abdul Halim)
2. Mimpi (ciptaan Johar Lucas)
3. Agar Tetap Indah ( ciptaan Akhadiat Denny)
4. Maafkan Aku (ciptaan Aweera)
5. OPUS F*m (instrumental) (ciptaan Akhadiat Denny)

2 ulasan:

tirahzairi berkata...

tirah tahu lagu andai ku bercinta lagi je....hihi

Yusuf Kafianto berkata...

Lagu2 lainny apa2 lagi?

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Recent Visitors

Mencari Sesuatu