SlideShow

Khamis, 16 Ogos 2012

Raya by Jalil Hamid


+powered by youtube+

yup...gua suka lagu ni... Dari orang lama abang jalil hamid...
Gua pon x ingat la lagu ni masa umor gua berape tahun... Tapi memang best lagu ni
yeah... Terbaek...
Video ni kepunyaan mdjaeez.. thanks bro... pinjam bro...

Bila sebut pasal raya
Semua ingat Hari Raya
Tapi jangan pulak kita lupa
Ada seribu satu kata
Berkait dengan raya
Selain Hari Raya

Tak kira apa bangsa
Orang melayu orang cina
Orang putih atau orang india
Orang timur orang barat
Di seluruh dunia
Ada hari raya

Kalau banyak harta benda
Orang itu kaya raya
Kalau tempat lalu kereta
Itulah jalanraya
Hentian bas ibu kota
Itu di Puduraya
Di tengah bandaraya

Kalau banyak jalanraya
Dipanggil lebuhraya
Bunga lambang negara
Namanya bunga raya
Tukang menyelenggara
Mengawas harta-benda
Jabatan Kerja Raya

Gembira kita di hari raya
Makan kenduri di balairaya
Kalau kita malas nak puasa
Kita sama macam hantu raya

Selamat hari raya
Selamatlah beraya



6 ulasan:

Schu haDa berkata...

aku pun suka lagu ni :)
lawak n terhibur jew dengar

kajaharuna berkata...

wahhh.. tiap kali dengar lagu ni mesti saya gelak..

hahahah

kan dah gelak tu..

tirahzairi berkata...

selamat hari raya!!

maaf zahir batin!!!

jangan lpa tirah time mkn biskut raya nnt..hihi :)

♥ sitifarhana ♥ berkata...

selamat hari raya..maaf zhir dan batin..nak duit raya! hehe

Unknown berkata...

kemaafaan ku mohon.http://gilamodified.blogspot.com/2012/08/kemaafaan-ku-pohon-dari-kalian-semua.html

beat berkata...

jalil hamid the best

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu