SlideShow

Isnin, 13 September 2010

PREVIEW ALBUM CRASH-LAYAR NAKHODA(2002)

Ni salah satu album dalam simpanan gua... album dari kumpulan CRASH... Album kedua dari mereka..
Keluaran tahun 2002...
ni lineup mereka... vokal: Amar
Gitar: Dinz
Drum: Zack
Bass: Ujang
Sekarang vokalis mereka Amar menyertai kumpulan Handy Black...
Lagu-lagu yang di muat di dalam album ini ialah :
1.Rantai serigala
2.Metalic Bangsa
3.Benar Tapi pelik
4.Abadikan salam
5.Speedometer

6.Tiang seri
7.Bayangan
8.Aku Adalah Aku
9.Best Beluti
10.Kejam
gua minat lagu Abadikan salam, Aku adalah aku dan kejam.... rock oooo... Yeah yearghhhh....


leh dengar satu lagu di trek yang keempat.. Abadikan Salam dengan klik SINI

sumber : http://melayurock.blogspot.com

Tiada ulasan:

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu