SlideShow

Sabtu, 25 September 2010

PROMOTE SIKIT.. KALU RAJIN, TEKAN LA


Ermmm.. Gua nak promote sket.. Pada sapa yang dah kenal, dok diam-diam..
bagi yang tak kenal lagi, leh mai dekat-dekat sket...
Gambar kat atas tu bukan gambar sebenar beliau, tapi gambar kembar beliau... ahakz..
Beliau ni mentor gua ar.. beliau ar banyak ajar gua buat blog ni..
beliau ar banyak tolong gua bt templete(btol ka ejaan dia?) kat blog gua..
terimas gua ucapkan pada beliau... terima kasih cakap melayu, omputih kata tengkiu, bangla cakap donnobath, vietnam lak cakap kam en.. vannekam untuk beliau..
mau kenal beliau, masuk la blog beliau di http://insecretlovewedrown.blogspot.com

caiyok.. caiyok..

2 ulasan:

Neyra Shazeyra berkata...

so sweet he's here. ahha

Tanpa Nama berkata...

deymmm..

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu