SlideShow

Ahad, 24 Jun 2012

Di Ambang Wati Unplugged - Wings Zoom In


+powered by youtube+


Ermm... Gua cuma nak berkongsi jer... Salah satu lagu otai yang paling gua minat... Gua memang minat lagu ni... Ahakz... Layang jiwang lak... Jiwa-jiwa... hahahhaha... Ntah naper lak gua teringat citer lama... Ahakz, ayat... ahaha... 

Lagu ni memang banyak kenangan untok gua... Gua x akan lupakan sampai bila2... ahakz... Rockers leleh...
hahahaha... Gua tujukan lagu ni kat beliau ar... lalalallala...

Lupa lak nak bagitau, video ni ihsan dari jaiswings... thanx bro....


Yang putih bersih
Dalam gita kama
Si ratu yang di rindu
Persis citra sakti mimpi
Insan
Di ambang wati
Di dasar hati
Dan diri yang menyeru sumpahan
Sehangat nyawa bergelora
Terbuka hendaknya pintu segala azam
Malam antara malam sepasang rembulan
Kembali terpatri panji sejahtera
Mengotakan janji silam
Asmara kejar mengejar
Mendungnya sepanjang hari beredar
Asmara kejar mengejar
Mendungnya sepanjang hari
Asmara kejar mengejar
Mendungnya sepanjang hari beredar
Menunggu bayangan berahi
Menghitung detik perpisahan
Mendamba ke pangkuan kekasih
Menangis dalam kesyahduan


mau lagu ni dalam versi mp3?? download kat SINI

2 ulasan:

Tini berkata...

Udah di follow balek. thanks

ஜ miss klanika ஜ berkata...

lepasni share lagu bpr lak. hehe

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu