SlideShow

Khamis, 29 Oktober 2015

Blog aku lagi 1... jom singgah... suarabeliarum.blogspot.my

As Salam semua... jom lawat satu lagi blog gua... hehehehhe... promote sikit...
buat sahabat sahabat yang nak tau info mengenai apa itu kesatuan, apa itu Union, mari lawat blog ni..
kat sini gua kongsi info serba sedikit rutin gua dalam kesatuan gua... kita boleh juga lontar pandangan dan pendapat mengenai apa-apa isu mengenai permasalahan ditempat kerja...

Ermmm... dalam kesatuan gua, gua adalah pengerusi belia RUM... apa itu RUM?? RUM adalah singkatan Railwaymen's of Union Malaya.. Tanpa kesatuan, senang-senangnya kita akan ditindas oleh majikan "ZALIM"... ermmm... tu je kot?? ada apa2 kita sambung lagi ye... jom singgah suarabeliarum.blogspot.my

1 ulasan:

Mummy MM berkata...

In shaa Allah, lepas ni saya singgah.

- Admin ANGEL LOVE SOLDIER

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu