SlideShow

Jumaat, 2 Oktober 2015

BRAVO lima trailer (2015)







+ihsan youtube+


layan jugak filem ni... yeahh... terbaik.... gua bagi 4 bintang...yiieehaaaa....

Filem ni adalah garapan dari pengarah M Hitler Azmi...
Antara pelakon untuk filem ni adalah Beto Kusyairy, Remi Ishak, Soffi Jikan, Sashi Taran, Xavier Fong, Frank Peterson, Normah Damanhuri, Siti Saleha, Tassha Shilla dan Allahyarham Kuswadinata...
Gua rasa filem ni lama dah terperap, tak silap tahun 2013....

sinopsis...
info yang gua dapat, cerita ini mengisahkan berdasarkan kisah benar dan difilemkan berdasarkan tahun 1989.. Mengisahkan 5 anggota Komando yang ditugaskan mengesan kedudukan komunis disamping melakukan bantuan menyelamatkan beberapa askar terdahulu yang telah dijadikan tebusan...
5 komando pergi, sorang je yang selamat sampai... Gua sedekahkan Al-Fatihah buat pejuang-pejuang kita dan sentiasa doakan MALAYSIA akan terus aman...Amin dan InnsyaAllah....

Jom kita layan lagu ciptaan Edrie Hasyim untuk filem ni...nyanyian Amy Search...





+powered by youtube+

lirik lagu ni Redha Kemenangan

 Detik masa yang tiba menguji kita
Medan perjuangan di depan mata
Pada Tuhan aku pohon kekuatan teragung
Biar ku gempur setiap badai dan guruh

Sayup dibawa angin bunyi semboyan
Teguh aku berdiri menjulang bendera
Rasa cinta dalam hati biar jadi azimat
Terangi kelam kita perlukan cahaya

Akan ku gegar isi alam
Laungkan pada mereka
Hanya cinta yang jadi jawapannya

Akan ku gegar bintang-bintang
Buktikan pada mereka
Hanya kita yang akan terus bernyawa

Jalur Gemilang terakhir aku genggam
Redha kemenangan oh bawa aku pulang

lirik ni gua copy paste kat SINI ...
tengkiu...

1 ulasan:

ct cheery berkata...

Lo citer melayu rupanya.ingatkan citer owg puteh hehe

Blog Tricks


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mencari Sesuatu